Projectinrichting Projectinrichting

De partner voor ontwerp & realisatie De partner voor ontwerp & realisatie

Projectinrichting met Inofec

Naast het verkopen van meubels denkt Inofec mee bij projectinrichting. Een nieuw kantoorpand of winkel laten inrichten door een van onze medewerkers? Dat kan! Wij denken mee, kiezen de juiste meubels voor de juiste setting en brengen deze vanaf een bepaald bedrag gratis op bestemming. Van Bureaus, stoelen en kasten, wij leveren het allemaal. Kies voor Inofec en laat jouw project inrichten door een webwinkel met de juiste kennis en ervaring!

De voortdurend ontwikkelende en moderne zakelijke wereld

De moderne zakelijke wereld blijft zicht voortdurend ontwikkelen. De eisen aan kantoorruimtes veranderen op hetzelfde tempo. Een professionele projectinrichter zoals Inofec speelt een sleutelrol in het aanpassen van kantoorruimtes. Projectinrichting voor kantoren is een complexe klus. Het omvat verschillende aspecten, variërend van ergonomische meubels tot slimme opslagoplossingen en van duurzame materialen tot flexibele werkplekken. Genoeg om over na te denken dus. 

Bij het ontwerpen van projectinrichting voor kantoor worden de nieuwste trends en innovaties geïntegreerd om aan de behoeften van de moderne werknemer te voldoen. Dit bestaat uit het gebruik van aanpasbare meubels, duurzame materialen en technologie-integratie. Zo voorzie jij jezelf en je werknemers van een flexibele en motiverende werkomgeving.

Kom in contact

Inspiratie op doen?

Kijk gerust eens digitaal rond. Bekijk eens onze referenties in de sector: bedrijven, onderwijs, zorg, overheid, horeca en verenigingen of vraag een sfeerboek aan.

Vraag gratis aan Vraag gratis aan

Sfeerboek Sfeerboek

Projectinrichting bij Inofec 

Als ervaren projectinrichter begrijpen wij de unieke behoeften van elk bedrijf. We ontwerpen op maat gemaakte oplossingen om aan die behoeften te voldoen. De focus ligt niet alleen op het selecteren van de juiste meubels, maar ook op het optimaliseren van de ruimte om de productiviteit te verhogen en een aantrekkelijke werkomgeving te creëren.

Van werkstations tot vergaderruimtes, van ontvangstruimtes tot lounges, alles wordt zorgvuldig geselecteerd. Op deze manier creëert de projectinrichter een fijne werkomgeving. De projectinrichter van Inofec biedt niet alleen advies over de beste meubels en lay-outs, maar houdt ook rekening met aspecten zoals verlichting, kleurenschema's en akoestiek. Zo garanderen wij een comfortabele en productieve werkomgeving.

Inofec is de projectinrichter waar jij naar zoekt 

Onze producten en diensten zijn van hoge kwaliteit, betaalbaar en voldoen aan strenge normen. Bezoek vooral onze website, plaats je favoriete artikelen in de winkelwagen of neem contact met ons op voor jouw projectinrichting. Bij Inofec staan wij klaar om jouw kantoorbenodigdheden, zowel voor op kantoor als thuis, te leveren.

Wacht niet langer en neem contact op met dé projectinrichter voor jouw klus. Ook kunnen wij je helpen aan artikelen indien je zelf je werkplek wilt inrichten. Bestel nu en profiteer van gratis montage. Als je nog behoefte hebt aan advies over de inrichting van je werkplek, staan onze deskundige medewerkers klaar om je van advies te voorzien. Diensten of producten, het maakt niet uit. Wij staan voor je klaar om je te helpen bij het realiseren van de ideale werkomgeving. Plaats je een bestelling boven de €500 exclusief btw? Dan komen wij de benodigdheden voor jouw nieuwe kantoor ook nog gratis afleveren, hoe mooi is dat? Bestel vandaag nog jouw favoriete producten en ontvang ze snel in huis.

Je pand inrichten, hoe werkt dat?

Van restaurant, school, kantoor en verzorgingstehuis, tot overheid en verenigingen, iedereen kan een goede inrichting van de werkruimte gebruiken. Want met een goede inrichting geef je je klant of bezoeker in een paar seconden een mooi visitekaartje mee als eerste indruk. Gebruik een expert bij de begeleiding en het maken van een plan voor je nieuwe inrichting en dan heb je al het halve werk gedaan!

Waarom kies je voor een projectinrichter? 

Omdat je, heel simpel gezegd, niet alles zelf kunt doen. Niet iedereen heeft de kennis of de tijd ervoor. Wij focussen ons op één ding; het inrichten van jouw project! Daarnaast werken wij met specialisten zoals 3D tekenaars en vakmannen waardoor het sneller en professioneler gaat dan als je alles zelf gaat regelen. Ook is het soms lastig je idee op papier te zetten en het te realiseren. Wij ondersteunen je en vertalen je wensen naar een compleet plan. Ook als je het nog niet helemaal weet. Daarnaast heeft Inofec gelijk de juiste lijnen met leveranciers en kunnen we ook de inrichting zoals meubels en specifieke kantoorinrichting voor je regelen, uitpakken en wegzetten.

Stappenplan


01 - Doelstellingen
Wij brengen jouw doelstellingen in kaart, ook de zaken waar je nog helemaal niet aan had gedacht zoals ergonomische of akoestieke doelstellingen!

02- 3D ontwerp
Doelstellingen worden omgezet naar een digitaal 3D ontwerp door een van onze interieurontwerpers. Ook hierin zit een projectplanning en weet je gelijk wat er komen gaat.

03 - Inofec doet de rest
Met jouw aanspreekpunt, onze projectmanager, blijf je op de hoogte van de realisatie van je project. Hij/zij brengt je het leuke nieuws als realisatie overgaat naar oplevering!

Gemonteerd & gebruiksklaar geleverd

Tot slot is het goed om te kijken naar de voorwaarden en mogelijkheden van de projectinrichter. Bij ons wordt een order vanaf 500 euro (excl. btw) kosteloos geleverd en gemonteerd bijvoorbeeld. Daarnaast plaatsen onze bezorgers het meubilair op de juiste plek op jouw locatie. Ook driehoog. Wanneer de bezorgers gereed zijn met de montage, nemen zij ook al het verpakkingsmateriaal retour. Zo kun je direct gebruik maken van jouw nieuwe werkplek, vergaderruimte of kantine.

Kom in contact