Gratis bezorging (vanaf €500,- excl. btw)
Inclusief montage van onze meubels
2 jaar garantie

Serviceformulier Serviceformulier

We zijn er om te helpen We zijn er om te helpen

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over onze producten of onze dienstverlening? Dan kunt u uw klacht op de volgende manier indienen:

  • Indienwijze: Neem contact met ons op via ons contactformulier of stuur een e-mail naar service@inofec.nl. We zijn ook telefonisch bereikbaar via 0165 - 560542 voor het melden van klachten.
  • Onderwerp van klachten: U kunt klachten indienen over zowel onze producten als over onze dienstverlening
  • Reactietermijn: Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie.
  • Zakelijke klanten: Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel. Dit kan via www.thuiswinkel.org.
Let op: De mogelijkheid om een klacht ter bemiddeling voor te leggen aan Thuiswinkel is alleen van toepassing voor zakelijke klanten. Consumenten kunnen hier geen gebruik van maken

Serviceformulier
Velden gemarkeerd met asterisks (*) zijn verplicht.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacybeleid en Gebruiksvoorwaarden zijn van toepassing.

Service aanvragen

Waar gewerkt wordt, gaat er ook weleens iets fout of kapot. Is je bureaustoel, bureau of kast defect? Stilstand kost geld! Je kunt 24/7 jouw service- of garantiemeldingen via onderstaand formulier aan ons doorgeven.
Serviceformulier mobiel
Velden gemarkeerd met asterisks (*) zijn verplicht.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacybeleid en Gebruiksvoorwaarden zijn van toepassing.