Over Inofec Over Inofec

Opvallend goed! Opvallend goed!

Sinds 1986

Inofec is opgericht in 1986 en vanaf dat jaar mogen we bedrijven, onderwijsinstellingen, zorginstellingen, de overheid, horeca gelegenheden en verenigingen helpen bij het creëren van een professionele, fijne, werkbare inrichting. We hebben inmiddels dus ruim 35 jaar ervaring opgedaan, waardoor we ons vandaag de dag tot de top 10 van zakelijke inrichters van Nederland mogen rekenen.

Inofec is gevestigd in Roosendaal. Dit is de plek waar het ooit begon en waar vandaag de dag verschillende disciplines allerlei klanten helpen. We beschikken hier over een bedrijfsruimte van 7.800 m², waarvan 1.800 m² is ingericht als bedrijfsruimte en showroom en 6.000 m² als magazijn- en expeditie ruimte. Dagelijks rijden onze vrachtwagens en busjes door heel Nederland om organisaties hun zakelijke meubels te bezorgen.

Van oriënterend gesprek tot aan eindlevering

We starten een traject altijd met een oriënterend gesprek. Een van onze verkoopadviseurs brengt tijdens dit gesprek jouw wensen in kaart en vertaalt die vervolgens naar een inrichtingsvoorstel inclusief offerte. Hierbij houden we rekening met bijvoorbeeld de routing in het pand, de vereiste ARBO normen en uiteraard het welzijn van jouw medewerkers of collega’s. Gaat het om nieuwbouw? Dan sluiten onze verkoopadviseurs graag al aan bij de bouwvergaderingen. Op die manier kunnen zij rekening kunnen houden met waar bijvoorbeeld de netwerkaansluitingen komen. Werk je met een binnenhuisarchitect? Ook met hem of haar komen we graag in contact, zodat we samen voor jou het beste inrichtingsplan kunnen maken. Zodra dat plan er is bepalen we de leverdatum van de meubels. Op die datum leveren we de meubels bij je en zetten ze voor je in elkaar. Als we weg zijn, kun jij direct aan de slag!

Service en garantie

Al onze producten, kasten, bureaus, bureaustoelen en scheidingswanden worden gemonteerd en gebruiksklaar bij je aangeleverd. Onze eigen bezorgers richten vervolgens je ruimtes in volgens het inrichtingsplan en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee, zodat wij het op een duurzame manier kunnen verwerken.

Op al onze geleverde meubels zit een garantietermijn van 2 jaar. Mocht je binnen die periode een fout of mankement constateren dan zorgen wij zo snel mogelijk voor een passende oplossing.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Bij Inofec hechten we veel waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO). Ons MVO beleid voeren we dan ook door onze hele organisatie door. Dat begint bij de artikelen en producten die we nodig hebben voor ons eigen bedrijf en strekt zich uit tot aan de meubels die we leveren aan onze klanten. We sluiten met ons beleid zoveel mogelijk aan op de eisen die Agenschap NL stelt betreft duurzaam inkopen, met name op het gebied van duurzaam inkopen van kantoormeubilair. En we evalueren steeds wat we doen en doen ook continu ons best om te voldoen aan de meest actuele duurzaamheidseisen van dit agentschap.

Kom in contact 

Kom in contact met één van onze adviseurs, die mee denkt en jouw ideeën waar maakt. Plan een korte intake en deel je ambities. We spreken graag met je af!

Kom op bezoek Kom op bezoek

Wij nodigen je graag uit in onze showroom Wij nodigen je graag uit in onze showroom

Sfeerboek Sfeerboek

Alles voor jouw werkplek. Vraag nu gratis aan! Alles voor jouw werkplek. Vraag nu gratis aan!

Contactformulier Contactformulier

Neem direct contact op via onze contactpagina! Neem direct contact op via onze contactpagina!

Kom in contact

Kom in contact met één van onze adviseurs, die mee denkt en jouw ideeën waar maakt. Plan een korte intake en deel je ambities. We spreken graag met je af!

Kom op bezoek Kom op bezoek

Wij nodigen je graag uit in onze showroom Wij nodigen je graag uit in onze showroom

Sfeerboek Sfeerboek

Alles voor jouw werkplek. Vraag nu gratis aan! Alles voor jouw werkplek. Vraag nu gratis aan!

Contactformulier Contactformulier

Neem direct contact op via onze contactpagina! Neem direct contact op via onze contactpagina!