
Accessoires Accessoires
Voordelige kantooraccessoires koop je bij Inofec
Er zijn diverse kantoorbenodigdheden die je kunt gebruiken tijdens jouw werkzaamheden. Zo kun je voor jouw laptop een laptopstandaard gebruiken. Dankzij de laptopstandaard kun je de meest optimale positie van jouw beeldscherm bepalen. Hiermee voorkom je klachten aan je nek of rug. Andere kantooraccessoires die wellicht handig kunnen zijn, zijn brievenbakken. Door gebruik te maken van brievenbakken voorkom je dat papieren en dergelijke gaan rondslingeren op je bureau. Andere handige kantoorbenodigdheden zijn papiervernietigers, concepthouders en CPU houders. Veel kantoorbenodigdheden die in de webshop staan, worden snel geleverd. Je kunt dus al binnen no time je nieuwe kantooraccessoires verwachten. Wij kunnen deze producten snel leveren, omdat al deze items tot ons standaard assortiment behoren en zodoende op voorraad hebben. Op alle accessoires krijg je ook nog 2 jaar garantie.
Levering van alle kantoorbenodigdheden
Alle kantoorbenodigdheden worden snel geleverd. Dat betekent dat de prijs die in de catalogus en in de webshop staat, de prijs inclusief levering en montage is. Je wordt achteraf dus niet geconfronteerd met extra kosten. Voordat wij de kantoorbenodigdheden gaan leveren, nemen wij 2 dagen van te voren contact met je op. Zo weet je op welke dag wij komen leveren en monteren. Zodra de bezorgers de montage van jouw nieuwe kantooraccessoires hebben afgerond, nemen zij al het verpakkingsmateriaal mee retour, zodat dit op een milieu verantwoorde wijze afgevoerd kan worden.
Diverse kantoormeubelen
Het assortiment kantoorbenodigdheden is maar een heel klein deel van het totaal aantal kantoormeubelen dat wij kunnen leveren. Zo leveren wij onder meer RBO bureaus, kantoorbalies, ontvangststoelen, metalen kasten en scheidingswanden. Dankzij de uitgebreide collectie kantoormeubelen kunnen wij iedere ruimte van jouw bedrijfspand inrichten. Uiteraard helpen wij je hier graag bij. Onze adviseurs werken op basis van jouw input een passend inrichtingsplan uit. Dit kan bij jou op locatie, maar wanneer je het meubilair graag zelf even wilt zien en uitproberen, ben je uiteraard ook van harte welkom in onze showroom.
Voordelige kantooraccessoires koop je bij Inofec
Er zijn diverse kantoorbenodigdheden die je kunt gebruiken tijdens jouw werkzaamheden. Zo kun je voor jouw laptop een laptopstandaard gebruiken. Dankzij de laptopstandaard kun je de meest optimale positie van jouw beeldscherm bepalen. Hiermee voorkom je klachten aan je nek of rug. Andere kantooraccessoires die wellicht handig kunnen zijn, zijn brievenbakken. Door gebruik te maken van brievenbakken voorkom je dat papieren en dergelijke gaan rondslingeren op je bureau. Andere handige kantoorbenodigdheden zijn papiervernietigers, concepthouders en CPU houders. Veel kantoorbenodigdheden die in de webshop staan, worden snel geleverd. Je kunt dus al binnen no time je nieuwe kantooraccessoires verwachten. Wij kunnen deze producten snel leveren, omdat al deze items tot ons standaard assortiment behoren en zodoende op voorraad hebben. Op alle accessoires krijg je ook nog 2 jaar garantie.
Levering van alle kantoorbenodigdheden
Alle kantoorbenodigdheden worden snel geleverd. Dat betekent dat de prijs die in de catalogus en in de webshop staat, de prijs inclusief levering en montage is. Je wordt achteraf dus niet geconfronteerd met extra kosten. Voordat wij de kantoorbenodigdheden gaan leveren, nemen wij 2 dagen van te voren contact met je op. Zo weet je op welke dag wij komen leveren en monteren. Zodra de bezorgers de montage van jouw nieuwe kantooraccessoires hebben afgerond, nemen zij al het verpakkingsmateriaal mee retour, zodat dit op een milieu verantwoorde wijze afgevoerd kan worden.
Diverse kantoormeubelen
Het assortiment kantoorbenodigdheden is maar een heel klein deel van het totaal aantal kantoormeubelen dat wij kunnen leveren. Zo leveren wij onder meer RBO bureaus, kantoorbalies, ontvangststoelen, metalen kasten en scheidingswanden. Dankzij de uitgebreide collectie kantoormeubelen kunnen wij iedere ruimte van jouw bedrijfspand inrichten. Uiteraard helpen wij je hier graag bij. Onze adviseurs werken op basis van jouw input een passend inrichtingsplan uit. Dit kan bij jou op locatie, maar wanneer je het meubilair graag zelf even wilt zien en uitproberen, ben je uiteraard ook van harte welkom in onze showroom.

Gratis bezorging
Vanaf €500,- excl. BTW

Inclusief montage
van al onze meubels

2 jaar garantie
op al onze meubels

Verpakkingsmateriaal retour
alles netjes opgeleverd