Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Ben je op zoek naar een projectinrichter voor jouw kantoor, school, zorginstelling of overheidsinstelling? Inofec begeleidt je van het begin tot en met de oplevering van jouw projectmeubilair. We bieden een zeer compleet assortiment dat wij uit voorraad kunnen leveren. Daarnaast zijn er tal van andere mogelijkheden. Samen met jou bepalen we de juiste producten voor jouw kantoor, pand of locatie. Jouw wensen stemmen wij af op de producten die wij aanbieden. Zo kunt u kiezen uit diverse bureaus, bureaustoelen, vergaderstoelen en kasten. Wilt u meer weten wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op of kom langs in onze showroom in Roosendaal.
Wanneer wij samen met jou een traject ingaan, zal er eerst een oriënterend gesprek plaatsvinden. Onze verkoopadviseurs gaan samen met jou om de tafel zitten om in kaart te brengen welke wensen je hebt. Zodra deze wensen bekend zijn, zal één van onze verkoopadviseurs een offerte en eventueel een tekening maken. Dit vaak al binnen twee á drie werkdagen. Indien gewenst, kan Inofec een tekening in 3D maken, zodat je gelijk kunt zien hoe de ruimte wordt ingevuld.
Inofec onderscheidt zich door het aanbieden van diverse meubellijnen. Voor iedere wens hebben wij een bijpassende meubellijn. Bijvoorbeeld voor een strak design, hebben wij de Square en Smart meubellijnen. Voor een kwalitatief degelijke oplossing hebben we de Standaard lijn. Maar ook voor bijvoorbeeld een directiekantoor bieden wij verschillende meubellijnen. Vaak wordt er bij projectmeubilair naar specifieke zaken gevraagd.
Wanneer je het kantoor, school of andere ruimte opnieuw gaat inrichten met meubelen, dan komt daar nog heel wat bij kijken. Niet alleen het meubilair is belangrijk, maar ook bijvoorbeeld de vloer, muren en bekabeling. Wil je een compleet nieuwe richting? Dan kan Inofec een binnenhuisarchitect bij het project betrekken. Zo ontstaat de mogelijkheid om een totaalinrichting aan te bieden, zodat je die met jouw uitvoerder/projectbegeleider kunt bepreken.
Een order vanaf 300 euro (excl. btw) wordt kosteloos geleverd en gemonteerd. Daarnaast plaatsen onze bezorgers het meubilair op de juiste plek op jouw locatie. Wanneer de bezorgers gereed zijn met de montage, nemen zij ook al het verpakkingsmateriaal retour. Zo kun je direct gebruik maken van jouw nieuwe werkplek, vergaderruimte of kantine. We streven ernaar binnen 10 werkdagen te leveren. Voor het grote projecten bedraagt de levertijd meestal enkele weken. Dit is afhankelijk van jouw specifieke wensen.
is toegevoegd aan uw winkelwagen.
Niet beschikbaar