Gratis verzending
Inclusief montage en installatie
5 jaar garantie
Verpakkingsmateriaal retour

Een nieuw kantoor, wat heb je allemaal nodig? [checklist]

Een nieuw kantoor, wat heb je allemaal nodig? [checklist]

Wanneer je een nieuw kantoor intrekt, komt er behoorlijk wat op je af. Het is daarom handig als je een checklist bij de hand hebt. Zo kun je eenvoudig alle zaken één voor één afvinken.

Wanneer je een nieuw kantoor intrekt, komt er behoorlijk wat op je af. Het is daarom handig als je een checklist bij de hand hebt. Zo kun je eenvoudig alle zaken één voor één afvinken.

Algemene inrichting

Een nieuw kantoor begint met de algemene inrichting. Hierbij kun je denken aan zaken als de afwerking van de wanden, plafond en vloeren, maar zeker zo belangrijk is goede verlichting. Wat betreft het kleurgebruik in je nieuwe kantoor, deze kun je rustig houden door bijvoorbeeld voor wit te kiezen. Maar je kunt ook de kleuren van je huisstijl en logo terug laten komen in je kantoor.

- Afwerking van de wanden, het plafond en de vloer              

- Goede verlichting, de kleur is erg belangrijk                           

 

Kantoormeubelen

Om je werkzaamheden goed uit te kunnen voeren zijn kwalitatief goede en degelijke kantoormeubelen onmisbaar. Zorg dus voor een goede bureautafel die, bij voorkeur, in hoogte instelbaar is. Zeker wanneer je meer dan 4 aaneengesloten uren gebruik maakt van je werkplek is dit aan te bevelen. Ook een ergonomische bureaustoel mag uiteraard niet ontbreken. Om kantoorbenodigdheden en dergelijke te bewaren kun je gebruik maken van een ladeblok. Documenten en ander papierwerk zijn overzichtelijk te archiveren in een archiefkast. Daarnaast kun je nog denken aan zaken als een prullenbak, kapstok, planten en muurdecoratie.

- Een goede bureautafel, bij voorkeur in hoogte verstelbaar  

- Ergonomische bureaustoel                                                          

- Ladeblok                                                                                          

- Archiefkast                                                                                      

- Prullenbak, kapstok, planten en muurdecoratie                      

 

Accessoires

(na de algemene inrichting en de kantoormeubelen, is het tijd om over accessoires na te denken. Whiteboards, prikborden en combiborden zijn veel voorkomende presentatiematerialen en zeker onmisbaar.

Ook scheidingswanden zijn ideaal voor de juiste akoestiek, flexibel werken en privacy. Gezien de vele variaties voor scheidingswanden, lichten wij graag de mogelijkheden toe: toelichting scheidingswanden.

- Presentatiematerialen                                                                  

- Scheidingswanden                                                                         

 

Apparatuur inclusief software

In het kantoor van tegenwoordig zijn een computer, laptop, tablet en smartphone niet meer weg te denken. Ook zaken als een printer, scanner en copier zijn onmisbaar om je werk goed uit te kunnen voeren. Daarnaast dient apparatuur voorzien te zijn met de juiste software. Bedenk vooraf welke van deze zaken je daadwerkelijk ook echt nodig zult hebben. Het zijn immers allemaal behoorlijke investeringen.

- Computer, laptop, tablet en smartphone                                  

- Printer, Scanner, en kopieerapparaat                                         

- De juiste software                                                                           

 

Elektra en aansluitingen internet en telefoon

Om bovenstaande apparatuur goed te kunnen gebruiken, dient je nieuwe kantoor uiteraard uitgerust te zijn met elektra en de benodigde aansluitingen voor telefoon en internet. Ook is het fijn als de kabels netjes zijn weggewerkt, dit noemen we kabelmanagement. Zorg dat je dit soort zaken vooraf tijdig regelt, zodat je bij intrek in je nieuwe kantoor direct gebruik van kunt maken.

- Elektra en aansluitingen                                                                 

- Kabelmanagement                                                                         

 

Na het doorlopen van deze checklist, hopen we al je vragen beantwoord te hebben zodat het nieuwe kantoor nergens aan ontbreekt. Heb je toch vragen of wil je een verdere toelichting? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder.

Contact

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »

Gratis verzending

in heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden)

Inclusief montage

en installatie

5 jaar garantie

op ons hele assortiment