Gratis verzending
Inclusief montage en installatie
5 jaar garantie
Verpakkingsmateriaal retour

De top 10 van ergernissen bij ontvangst in een bedrijf

  • Geplaatst op
  • Door Redactie
De top 10 van ergernissen bij ontvangst in een bedrijf

Je kent het misschien wel, je komt een bedrijf binnen en er is niemand aanwezig die je kan helpen. Of er zijn geen zitplaatsen meer en dat je de hele tijd staand moet wachten. Dit zijn maar enkele voorbeelden van ergernissen die er kunnen zijn als je een bedrijf binnen stapt. Sparq heeft een onderzoek gedaan naar deze ergernissen en is met een top 10 gekomen.

Hieronder volgt de top 10 aan ergernissen:

1. Onnodig lang wachten 57%
2. Gastvrouw/-heer te druk met andere dingen 47%
3. Aan je lot overgelaten worden 40%
4. Onduidelijk over melden/slechte bewegwijzering 35%
5. Onbeleefdheid/niet vriendelijk 34%
6. Geen tijdverdrijf bij wachten (bijv. ontbreken kranten) 33%
7. Geen persoonlijke behandeling 25%
8. Geen aangename wachtruimte 24%
9. Te weinig zitplaatsen 23%
10. Geen oogcontact met gastvrouw/-heer 16%

Oplossingen

Veel van deze ergernissen kun je snel oplossen. Je kan de wachtruimte aanpassen met een aantal leuke meubelen en accessoires. Bijvoorbeeld een aantal receptiestoelen en een salontafel. Daarnaast kun je ook een tijdschriftenkast plaatsen met diverse tijdschriften, magazines en brochures, zodat je bezoekers iets te lezen hebben terwijl ze op hun afspraak wachten.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »

Gratis verzending

in heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden)

Inclusief montage

en installatie

5 jaar garantie

op ons hele assortiment