Gratis verzending
Inclusief montage en installatie
5 jaar garantie
Verpakkingsmateriaal retour

10 punten voor het vinden van een nieuwe kantoorruimte

  • Geplaatst op
  • Door Redactie
10 punten voor het vinden van een nieuwe kantoorruimte

Momenteel gaat het nog niet zo goed met de economie en wordt er pas volgend jaar een groei verwacht. Misschien is het daarom wel interessant om juist nu na te gaan denken over de komende jaren. Vooral als je verwacht dat jouw bedrijf de komende jaren gaat groeien, is het juist nu de beste tijd om hierover na te denken. In deze post staat een infographic met 10 punten waar je aan moet denken bij het zoeken van een nieuwe kantoorruimte.

In onderstaande infographic staan de 10 punten uitgelegd waar je aan moet denken voor het zoeken van een nieuwe kantoorruimte. Ik zal hieronder even de lijst in het kort doornemen.

  1. Een makelaar kan je helpen: Ga op zoek naar de juiste makelaar die weet wat jij zoekt. Onderhandel ook over de courtage.
  2. Bekijk en selecteer: Als je een huurpand hebt, ga dan tussen de 9 en 18 maanden voordat de huurperiode verstrijkt, kijken naar andere panden. Locatie is heel belangrijk.
  3. Financieel: Maak eerst een budget voor de verhuizing. Ga op zoek naar alle bijkomende kosten, zoals verzekeringen en naar de lokale wetgeving.
  4. Planning: Maak een planning voor de verhuizing en zoek een verhuispartner. Maak een plan om je klanten tijdig op de hoogte te brengen van de aanstaande verhuizing.
  5. Intern: Plan taken in voor je werknemers. Onderzoek welke problemen er waren op hun oude werkplek en draag mogelijke oplossingen aan voor de nieuwe kantoorruimte.
  6. ICT oplossingen: Breng je telecomaanbieder op de hoogte van de verhuizing. Onderzoek ook direct of de hardware aan vervanging toe is.
  7. Inpakken: Alles inpakken en maak tegelijk van de gelegenheid gebruik of dat het ook daadwerkelijk nodig is om alles mee te verhuizen. Mogelijk kunnen oude documenten of onnodige apparatuur weg.
  8. Nieuwe kantoorruimte: Nieuwe kantoormeubelen worden geleverd. Probeer zo min mogelijk met 2 kantoren te werken.
  9. Logistiek: Zorg ervoor dat het kantoor er altijd schoon en netjes uitziet. Dit kan een gespecialiseerd bedrijf doen of neem hiervoor een werknemer in dienst. En zorg voor de verdere aankleding van je kantoorruimte.
  10. Verzekeringen: Zorg ervoor dat de juiste verzekeringen zijn afgesloten, zoals tegen brand- en waterschade.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »

Gratis verzending

in heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden)

Inclusief montage

en installatie

5 jaar garantie

op ons hele assortiment