Vrijdag 30 juni is Inofec in zijn geheel gesloten vanwege een interne meeting. Maandag 3 juli zijn u graag weer van dienst. Onze excuses voor het ongemak.
0800 - 666 33 22

Projectinrichting

Bent u op zoek naar een projectinrichter voor uw kantoor? Inofec Kantoormeubelen begeleidt u van het begin tot en met de oplevering van uw projectmeubilair. We bieden een zeer compleet assortiment dat wij uit voorraad kunnen leveren. Daarnaast zijn er tal van andere mogelijkheden. Samen met u bepalen we de juiste producten voor uw kantoor. Uw wensen stemmen wij af op de producten die wij aanbieden. Zo kunt u kiezen uit diverse bureaus, stoelen en kasten. Wilt u meer weten wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op of kom langs in onze showroom.

Offerte en tekening op maat

Wanneer wij samen met u een traject ingaan, zal er eerst een oriënterend gesprek plaatsvinden. Onze verkoopadviseurs gaan samen met u om de tafel zitten welke wensen u heeft. Zodra deze wensen bekend zijn, zal één van onze verkoopadviseurs een offerte en tekening voor u maken. Dit vaak al binnen 24 uur. Wij kunnen voor u ook een tekening in 3D maken, zodat u gelijk kunt zien hoe de ruimte wordt ingevuld.

Onderscheidende eigen meubellijnen

Inofec onderscheidt zich door het aanbieden van diverse meubellijnen. Voor iedere wens hebben wij een bijpassende meubellijn. Kiest u voor een strak design, dan hebben wij de InoSquare en InoSmart meubellijnen. Voor een betaalbare oplossing hebben we de InoStandaard lijn. Maar voor bijvoorbeeld een directiekantoor bieden we de InoDelta meubellijn. Vaak wordt er bij projectmeubilair naar specifieke zaken gevraagd.

Complete kantoorinrichting

Wanneer u het kantoor opnieuw gaat inrichten met nieuwe kantoormeubelen, dan komt daar nog heel wat bij kijken. Niet alleen de kantoormeubelen zijn belangrijk, maar ook bijvoorbeeld de vloer, muren en bekabeling. Wilt u een compleet nieuwe kantoorinrichting? Dan kunnen wij ook een binnenhuisarchitect bij het project betrekken. Wij kunnen u dan een totaalinrichting aanbieden, zodat u die weer met uw uitvoerder kunt bepreken.

Gratis levering en montage

U hoeft van ons geen bijkomende kosten te verwachten. Alle producten en projecten worden namelijk gratis geleverd en gemonteerd. Daarnaast plaatsen onze bezorgers de kantoormeubelen op de juiste locatie. Wanneer de bezorgers gereed zijn met de montage, nemen zij ook al het verpakkingsmateriaal retour. Zo kunt u direct gebruik maken van uw nieuwe projectmeubilair in een opgeruimd kantoor. Standaard leveren wij binnen 10 werkdagen. Voor het grote projecten bedraagt de levertijd meestal enkele weken.

Uitstekende service, grote voorraad en zeer vriendelijk personeel!

Ze bestaan nog. Bedrijven die niet alleen een grote voorraad hebben en waarvan het personeel niet alleen vriendelijk is, maar ook servicegericht is.Dhr. Nijsten

Uitstekende service, kant en klaar afgeleverd

Inofec levert snel, perfect en het mooiste is dat alles gemonteerd wordt geleverd, geen dozen, niets in elkaar schroeven. De kwaliteit is goed en de prijs concurrerend.Dhr. Van der Wulp

Klantgericht, professioneel en snel!

Inofec heeft niet alleen een goede website, maar ook een prima showroom met kundige medewerkers. Levering en montage zeer klantgericht.Dhr. De Jong

Goed, snel en klantvriendelijk

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop en afhandeling van kantoormeubilair bij Inofec.Raymond

Prima service en mooie producten met een goede prijs/prestatieverhouding

Voor ons nieuwe kantoor de volledige inrichting laten verzorgen door Inofec. De levering en montage was snel en compleet. De inrichting is mooi en heeft ons al de nodige complimenten opgeleverd.Authasas BV

Contactformulier

De website van Inofec maakt gebruik van cookies om instellingen te onthouden. Meer info

×